+385 (0)1 4811 036 +385 (0)98 9688 830 info@avio.hr

Načini plaćanja

1)  BANKOVNOM DOZNAKOM

Plaćanje putem internet bankarstva, uplatama virmanom u banci, FINI ili pošti na poslovni račun HIT Turizam d.o.o.

  • Uplatom na račun agencije – za uplate iz Hrvatske

IBAN: HR9023600001102046402 ( Zagrebačka banka d.d.)

  • Uplatom na račun agencije – za uplate iz inozemstva

IBAN: HR9023600001102046402, SWIFT / BIC: ZABAHR2X (Zagrebačka banka d.d.)

 

2) KREDITNIM/DEBITNIM KARTICAMA – On-line plaćanje putem HT PAYWAY sustava

 

PBZ (Privredna banka Zagreb d.d.)

Jednokratno plaćanje VISA, Mastercard, VISA Premium, Maestro

Obročno plaćanje na 2-12 rata Visa Premium

 

ZABA (Zagrebačka banka)

Jednokratno plaćanje Maestro, Mastercard i Visa karticama
Obročno plaćanje na 2-12 rata Mastercard, Maestro i Visa karticama

 

ERSTE  (Erste&Steiermaerkische Bank d.d.)

Jednokratno plaćanje Diners, Discover, Mastercard, Maestro i Visa karticama

Obročno plaćanje na 2-12 rata Diners

Obročno plaćanje debitnim karticama od 2-12 rata Mastercard, Maestro i Visa (MB+)

MBPlus omogućuje prihvat debitnih kartica na rate za banke:

Erste&Steiermarkische bank d.d., Istarska Kreditna Banka Umag d.d., Nova Hrvatska banka,

Kent Banka, Agram Banka d.d., Slatinska banka d.d

 

Sigurnost plaćanja putem sustava HT PAYWAY

  • Pri plaćanju na našoj web stranici koristite HT PayWay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
  • HT Payway osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u HT Payway platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša agencija nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.
  • HT Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol 256 – bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između HT sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).“

Hvala što koristite HT PAYWAY!

 

 

 

 


 

KORISNI SAVJETI:

Redovne linije – papirnate avio karte:
Gubitak takve karte morate što prije javiti avio prijevozniku, jer izdavanje nove karte nije uvijek i posvuda moguće. (Izdavanje novih putnih dokumenata ponekad stoji i do 100 Eur.) Po izrađenoj rezervaciji naknadne promjene karte (datumi leta, rute) nisu više moguće. Za možebitne dodatne želje ili reklamacije potrebno se obratiti direktno avio prijevozniku, koji je jedini ovlašten za odobrenje i potvrdu promjena i za prijem reklamacija od strane svojih putnika. Moguće reklamacije i zahtjevi zbog kašnjenja zrakoplova se u tom slučaju upućuju direktno na prijevoznika. Najbolje je da se putnik raspita direktno na aerodromu za šalter avio prijevoznika.

Let bez papirnate avio karte (E-TIX, elektronska karta):
Nakon rezervacije i uplate, preuzimate samo list papira – potvrdu koju ćete dobiti na vašu e-mail adresu. Za sve ostalo vrijede pravila kao i pri letu sa papirnatom kartom. HIT turizam d.o.o. je posrednik u prodaji avio karata, te je nakon rezervacije avio katre potrebno izvršiti uplatu! Uplatu trenutno nije moguće izvršiti on-line, nego isključivo kontaktom u agenciju (bilo kojim komunikacijskim kanalom), gdje ćete dobiti upute o mogućim načinima uplate. Tek po uplati korisniku se šalje važeća elektronska avio karta karta (e-tix). Tek po primitku elektronske avio karte, s isprintom te karte (poželjno) i  putovnicom (obavezno) idete direktno na check-in, odlazni šalter, 2 sata prije polaska. Napomena – rezervacija koju ćete u prvom koraku zaprimiti na e-mail nije elektronska karta, nego služi samo kao temelj za izdavanje elektronske avio karte!

Hotelski voucher:
Tu potvrdu prilažete na recepciji objekta kojeg ste rezervirali sa pripadajućom uslugom, koju ste rezervirali po vlastitoj želji.

Oznake za prtljagu:
U svakim putnim dokumentima su priložene oznake za prtljagu, priljepite ih na kovčege i čitljivo ispunite sa vašim podacima.
Po običaju, u cijenu karte je uračunat i prijevoz ručne prtljage i jednog komada prtljage do 20kg.. Kod niskobudžetnih prijevoznika vrijede drugi uvjeti! (nekada u cijeni nema prijevoza prtljage, a nekada je dozvoljeno samo do 15kg.)

Odlazak:
Na odlaznom šalteru (check-in) potrebno se pojaviti 2 sata prije polaska, gdje predajete prtljagu. Za dolaske na check-in kasnije od 90min. pred polijetanje zrakoplova, ne možemo garantirati ukrcaj na zrakoplov. Prije polaska, putnik je dužan sam provjeriti valjanost putne isprave/osobne iskaznice i vize ako je potrebna. Određene države zahtjevaju valjanost putnih dokumenata min 3, 6, ili cijelih 12 mjeseci po izlasku iz zemlje!

Dolazak na destinaciju:
Ukoliko imate rezervirani kompletan aranžman, a prilikom rezervacije nije bilo rečeno drugačije, po obavljanju carinskih formalnosti, pričekat će vas predstavnik organizatora i uputit na vaš transfer do hotela.

Dolazak u hotel:
Po dolasku u hotel potrebno je na recepciji priložiti hotelski voucher i osobni dokument.
Ukoliko vam dodijeljena soba ne odgovara, najbolje je da se odmah obratite hotelijeru i obrazložite mu svoje želje.

Hotel:
HIT turizam d.o.o. posreduje u prodaji aranžmana različitih organizatora putovanja i nema direktnog utjecaja na izbor konkretne sobe. Što se tiče posebnih želja glede sobe (položaj sobe, soba za nepušače, rezervacije kreveta za bebe…), potrebno se obratiti direktno na hotel-recepciju.

Potvrda povratnog leta:
Kod rezervacije kompletnog aranžmana (avion, hotel i transferi) pri potvrdi povratnog leta će vam pomoći predstavnik organizatora na lokaciji. Na “info-listi” (oglasne ploče ili info knjige) u hotelu je potrebno 24-48h. prije povratka provjeriti točan datum i predviđeno vrijeme za odlazak iz izabranog objekta.
Kod rezervacije samo povratne avionske karte ili kod rezervacije posebno avionske karte i posebno hotela, nužno je da samostalno provjerite satove povratnog leta 24-48h. prije povratka na tel. broj koji je naveden u putnim dokumentima (obično je to broj automatskog govornog automata na njemačkom ili engleskom jeziku).
Naknadnu promjenu reda letenja neposredno pred polijetanjem, nažalost nije moguće skroz isključiti i svi prijevoznici i organizatori izričito si zadržavaju pravo promjena satova leta.

Putno osiguranje:
Svakako preporučujemo sklapanje police putnog osiguranja, kako bi se za vrijeme Vašeg putovanja osigurali od nepredviđenih, a potencijalno visokih troškova liječenja u inozemstvu. Policu putnog osiguranja možete sklopiti on-line, iz Vašeg doma, OVDJE.